Wij gaven kleur aan
De Bossche Zomer

JAAR: 2020

EXPERTISES: BRANDING, WEB DESIGN & WEB DEVELOPMENT EN SEO OPTIMIZATION

/PROJECTBESCHRIJVING

Op 1 juli 2020 ging in ’s-Hertogenbosch De Bossche Zomer van start. Een door Artishock bedachte strategie waarmee gedurende 2 maanden ruimte werd gegeven aan ondernemers, instellingen en bezoekers om – met de RIVM-maatregelen als voorwaarde – van deze vreemde zomer iets bijzonders te maken en op innovatieve wijze te ondernemen.

Crcl Ontwikkelde voor dit gave initiatief de huisstijl, verzorgde de website en ontwikkelde een social content structuur.

Overlevings stratgie wordt succesverhaal.

logo de bossche zomer

beeldmerk de bossche zomer

310.00 unieke website bezoekers

Binnen 3 maanden meer dan 5.000 Instagram volgers

Alle activiteiten van De Bossche zomer zijn niet door gemeente bedacht of georganiseerd. “De gemeente heeft vooral de ruimte – in tijd en vierkante meters – en andere faciliteiten geboden. De ideeën en plannen zijn uit de stad zelf gekomen die aanhaakten bij het overlevingsconcept De Bossche Zomer. Aangehaakte ondernemers werden voorzien van door ons ontwikkelde eenduidige branding en ieder deel van de stad kreeg zijn eigen kleur toegekend. Hierdoor zorgde wij voor een duidelijke en gebruiksvriendelijke omgeving voor alle gasten van De Bossche Zomer.

Momenteel zijn wij alweer druk bezig met de ontwikkelingen van de webpagina en de branding van De Bossche Winter. Geïnteresseerd? Neem dan vooral een kijkje op de nieuwe website.

factsheet de bossche zomer

Website de bossche zomer