Menu Sluiten

Hml Bedding

Online structuur voor een merk met aandacht

Hml Bedding beloofd goede nachtrust door ambacht en maatwerk. Deze belofte wordt kraakhelder getoond op de webpagina. Op de socials ontbrak het echter nog aan structuur. Hiervoor zijn wij uitgedaagd. CRCL Creatives creëerde voor Hml zelf in te vullen social templates waarin het product centraal staat. Deze templates zijn door Hml naar eigen invulling en wens te gebruiken.

Vanuit de briefing

De randvoorwaarden waaraan de templates moesten voldoen is dat de inhoud in lijn moest zijn met de huidige look en feel en dat het vooral het opfrissen van de online aanwezigheid betrof om zo de betrouwbaarheid en aandacht voor ambacht en maatwerk overeind te houden. Met dit in ons achterhoofd zijn wij aan de slag gegaan om een structuur te bieden welke zorgt voor meer bekendheid.

Met Hml als klant hebben wij het geluk om gebruik te mogen maken van hun schitterende styled shoots. Deze foto’s wilde we dan ook maar al te graag als basis gebruiken voor de nieuwe opgefriste contentstrategie. Het product op de foto’s dient steeds als basis en tekstueel heeft Hml de ruimte om steeds andere onderwerpen als bijvoorbeeld kleurkeuze van de muren in de slaapkamer, verschillende soorten hoofdborden en type pootjes onder een bed aan te kaarten.

Nog meer zichtbaarheid

Naast de verschillende content templates verzorgde wij voor Hml ook nieuwe iconen voor hun Instagram pagina en maakte wij clickable icons voor de conversie pagina op hun website. Hierdoor bespaarde Hml niet alleen ruimte, maar maakte ze het voor de bezoeker ook in één oogopslag duidelijk waar het op de webpagina om gaat. Ook ontwikkelde we voor Hml verpakkingstape die vanuit ieder perspectief zichtbaar is en hierdoor goed blijft plakken.